Klasycznie! – Golf z 1981

Klasycznie! – Golf z 1981

Rok 1976 w historii Golfa zawsze będzie pamiętamy jako pierwszy, w którym pojawiła się legendarna wersja GTI. Nie zapomnijmy jednak, że powstała inna kultowa odmiana małego hatchbacka, a mianowicie wersja wysokoprężna. Prezentowany przeze mnie pomarańczowy Golf z 1981r jest moim marzeniem z dzieciństwa.

Pasja do vw zaczęła się od Golfa mk3. Po 3 latach dostałem propozycje zamiany na cultowy model Golf mk1 z1979. Więc zaczęły się modyfikacje gwint tatechnix koło dezent później oz turbo i dopieszczanie detali. Gdy trafiła się okazja kupienia drugiego golfa bez zastanowienia go kupiłem:) rozebranie go zajęło mi 14h.

Remont był kapitalny (blacharka silnik zawieszenie itp). dwoma autami pojechaliśmy na nasz ślub są to niezapomniane chwile. Golfa z 1979 sprzedałem z zamiarem kupienia czegoś starszego. Pracując w Norwegii trafiłem na piękny egzemplarz Kafer z 1966r w oryginalnym stanie, kupiłem go i sprowadziłem do polski.

Zacząłem remont blacharkę lakier sam robiłem. Jestem na najfajniejszym etapie składania. Golf zostanie z nami na bardzo długie lata mam nadzieje 🙂 pozdrawiam Ciesielko

Modyfikacje zewnętrzne:

  • -kompletny remont lakierniczo-blacharski
  • -zderzaki niklowane
  • -dodatki chrom(klamki,wycieraczki,lusterka,listwy wokół samochodu oraz progowe,korek wlewu paliwa,kliny wokół szyb oraz grill)
  • -brązowe szyby
  • -dokładka GTI
  • -brak wycieraczki na tylnej szybie

Modyfikacje wewnętrzne:

  • wnętrze brąz zachowane w oryginale
  • nowa biała podsufitka
  • wypolerowana kierownica GTI
  • licznik z obrotomierzem
  • drewniana gałka zmiany biegów
  • wygłoszone wnętrze matami bitumicznymi

Modyfikacje techniczne:

  • swap 1.9TDI 150hp
  • układ przelotowy 2,5cala zakończony fifka
  • hamulce przód 280 oraz tył 256
  • rozpórki BENSONA
  • lekki clean

Koło:

  • OZ TURBO po renowacji 7cali przód, 8,5 tył na to naciągnięte opony 165/50

Zawieszenie:

  • AIRRIDE

Car Audio:

  • głośniki w drzwiach Peiying 100W oraz małe tuby pod fotelami
  • w bagażniku skrzynia SYRINCS 1200W, wzmak AxToN 450W i kondensator 1OHM

Poniżej galeria tego okazu 🙂