Rok 1976 w historii Golfa zawsze będzie pamiętamy jako pierwszy, w którym pojawiła się legendarna wersja GTI. Nie zapomnijmy jednak, że powstała inna kultowa odmiana małego hatchbacka, a mianowicie wersja wysokoprężna. Prezentowany przeze mnie pomarańczowy Golf z 1981r jest moim marzeniem z dzieciństwa.
Pasja do vw zaczęła się od Golfa mk3. Po 3 latach dostałem propozycje zamiany na cultowy model Golf mk1 z1979. Więc zaczęły się modyfikacje gwint tatechnix koło dezent później oz turbo i dopieszczanie detali. Gdy trafiła się okazja kupienia drugiego golfa bez zastanowienia go kupiłem:) rozebranie go zajęło mi 14h.
Remont był kapitalny (blacharka silnik zawieszenie itp). dwoma autami pojechaliśmy na nasz ślub są to niezapomniane chwile. Golfa z 1979 sprzedałem z zamiarem kupienia czegoś starszego. Pracując w Norwegii trafiłem na piękny egzemplarz Kafer z 1966r w oryginalnym stanie, kupiłem go i sprowadziłem do polski.
Zacząłem remont blacharkę lakier sam robiłem. Jestem na najfajniejszym etapie składania. Golf zostanie z nami na bardzo długie lata mam nadzieje pozdrawiam Ciesielko
Modyfikacje zewnętrzne:
- -kompletny remont lakierniczo-blacharski
- -zderzaki niklowane
- -dodatki chrom(klamki,wycieraczki,lusterka,listwy wokół samochodu oraz progowe,korek wlewu paliwa,kliny wokół szyb oraz grill)
- -brązowe szyby
- -dokładka GTI
- -brak wycieraczki na tylnej szybie
Modyfikacje wewnętrzne:
- wnętrze brąz zachowane w oryginale
- nowa biała podsufitka
- wypolerowana kierownica GTI
- licznik z obrotomierzem
- drewniana gałka zmiany biegów
- wygłoszone wnętrze matami bitumicznymi
Modyfikacje techniczne:
- swap 1.9TDI 150hp
- układ przelotowy 2,5cala zakończony fifka
- hamulce przód 280 oraz tył 256
- rozpórki BENSONA
- lekki clean
Koło:
- OZ TURBO po renowacji 7cali przód, 8,5 tył na to naciągnięte opony 165/50
Zawieszenie:
- AIRRIDE
Car Audio:
- głośniki w drzwiach Peiying 100W oraz małe tuby pod fotelami
- w bagażniku skrzynia SYRINCS 1200W, wzmak AxToN 450W i kondensator 1OHM
Poniżej galeria tego okazu