Samochód kupili mi rodzice w 2001 roku. Kiedyś nie wiedziałem, czym jest tuning, ale gdy tylko zostałem właścicielem Corsy, szybko odkryłem w sobie tuningową pasję. Tak więc postanowiłem zająć się moim nowym autkiem.
Nowy wygląd
Samochód początkowo nie miał nawet radia, choć była to jedna z najlepiej „wypasionych” seryjnie wersji Opla Corsy. Zacząłem od przyciemnienia tylnych szyb, później doszły szyby przednie i oklejenie słupków czarną okleiną. Następnie postanowiłem dodać spoiler na tylną klapę, dokładkę tylnego zderzaka, brewki i grill Kamei. Pomalowałem lampy w dwóch kolorach. Zaciski i bębny hamulcowe pomalowałem na czerwono lakierem Folia Tec. Nie zapomniałem także o basowym brzmieniu. Wymieniłem seryjny tłumik na sportowy z owalną końcówką, a w miejscu środkowego tłumika pojawiła się strumienica Jones. Na końcu samochód otrzymał aluminiowe felgi Aez Paron z oponami Kleber Dynaxer DR w rozmiarze 195/45R15.
Silnik
Pojemność silnika to 1400 ccm, który dysponował seryjną mocą 60 KM. Seryjne świece zastąpiłem świecami Brisk Premium. W planach jest założenie stożkowego filtra powietrza i kompletnego układu wydechowego.
Wnętrze
Wnętrze też trochę zmieniło swój charakter. Teraz gałka biegów i dźwignia hamulca ręcznego są aluminiowe. Deska rozdzielcza podświetlana jest na czerwono, a pod deską zamontowałem dwa niebieskie neonki. Zagłówki zostały obszyte skórą.
Car audio
To moja duma. Całość wypełnia sprzęt grający CD Clarion, wzmacniacz Blaupunkt, głośniki Pioneer, tuba i głośniki wysokotonowe JBL i okablowanie Phonocar i RTO.
Artykuł przytoczony z archiwum internetu ze względu na wysoką wartość merytoryczną. Jeśli uważasz,że nie powinno się to tutaj znaleźć napisz do nas
Audio, Marki Aut, Tuning